مدیرعامل توانیر گفت: به ازای هر یک درجه افزایش دما در کشور حدود ۱۸۰۰ مگاوات به میزان مصرف برق اضافه می شود که این به دلیل استفاده از کولر ها و وسایل سرمایشی است.کلانشهر: مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر ...